Micke Franklin
Väldigt smidigt!
På Centauro Rent a Car fäster vi stor uppmärksamhet på kommentarer som gjorts av användare för att ständigt kunna förbättra valutan för pengarna av vår hyrbilstjänst.
Det finns många plattformar där folk kan lämna sina omdömen. Google och Trustpilot är de mest populära. P Centauro Rent a Car anstränger vi oss till det yttersta för att daligen svara på varje omdöme eller kommentar som vi får från användare. Det är vår motivation för att hjälpa till att förbättra och ge en bättre kundservice.
Ska du hyra bil i Italien och vill veta mer om Centauro? Läs några av omdömena åsikterna från Centauro Rent a Car-användare i Italien.
Micke Franklin
Väldigt smidigt!
Asam De Angelis
Det är ett utmärkt hyresföretag, bra priser jämfört med kvaliteten på de tjänster som erbjuds. Killarna som följer hyran är perfekta, snälla, effektiva och tydliga i sina förklaringar. Bilen som jag fick från F1 -klassen, bilen var som ny, hanterbar och effektiv under alla förhållanden. Jag tar gärna en annan hyrbil från Centauro. Grattis grabbar❤️
Sara Körner
Smidigt, bra, trevligt, mycket bra service! Bara bra att säga om Centauro (Malpensa)!!
mattmi berggren
Är så nöjd över servicen och bilen! Inga konstigheter.
Fredrik Ohliw
Bara positivt. Fungerade smidigt från upphämtning med shuttle bus, utlämning av bil och återlämning.
Mak B
Hyr alltid från Centauro, snabb service, bra bilar och inga dolda avgifter.
Veronica R
För att tillbringa vår semester på Sardinien bestämde vi oss för att hyra en bil på den här fastigheten. Personalen var mycket professionell och hjälpsam. Utmärkt transfer till och från flygplatsen. Bilen levererades till oss i utmärkt skick, praktiskt taget ny och utrustad med alla bekvämligheter. Utmärkt värde för pengarna. Högt rekommenderad! Vi kommer definitivt tillbaka. Vero och Daniel
Monica Pehrson
Alltid bra service och alltid smidigt men så har vi alltid full försäkring!
Fredrik Jansson
Lätt att hitta kontoret. Ingen kö vid vare sig upphämtning eller lämning av bilen. Mycket bra skick på bilen och väl rengjord.
Sebastian Reininger
Sehr zu empfehlen! Habe online auf der Website ein Angebot gewählt Man muss dann nur 81€ Kaution für das Tanken hinterlegen, nur falls man es nicht vollgetankt zurück bringt, bekommt man dann alles am nächsten tag der Rückgabe zurück
Juan
Excelente el servicio de Centauro en Torino. Muy rápido el trámite de entrega del auto, sin ninguna sorpresa ni costo adicional y muy práctico que descuenten el costo del combustible por si uno no pudo cargar antes de entregarlo. El personal 10 puntos, muy amables y muy serviciales con el cliente.
Siri de Vrijer
Goede ervaring. Ophalen ging soepel, de dame aan de balie sprak goed Engels en legde alles goed uit. Kleine wandeling naar de parkeerplaats waar we hem na twee dagen weer in konden leveren. Uiteraard, maak altijd zelf foto's en filmpjes, maar wij hadden geen enkel probleem.
Aleh Shmuryhin
Servizio rapido ed efficiente, personale gentile e professionale. Auto pulita e in ottime condizioni. Ritiro e riconsegna semplici e veloci. Esperienza molto positiva, consiglio Centauro senza esitazioni.
Marco Marcelli
Ho noleggiato auto a Napoli con tante compagnie diverse nel corso degli anni, ma la gentilezza di Edoardo e del ragazzo che mi è venuto a prendere e mi ha accompagnato all'aeroporto non ha davvero eguali. Personale premuroso, macchina consegnata in condizioni impeccabili e, dettaglio non da poco, la possibilità di aggiungere un conducente extra inclusa nel prezzo. Consigliatissimo!
*Centauro kan inte garantera att åsikterna och omdömena som samlas in av tredje parts plattformar i alla fall motsvarar kunder som har nyttjat våra tjänster.