Luis Linarez
Bil i perfekt stand, ren. De behandlet meg utmerket. Med transport fra flyplassen til kontoret ditt. Jeg anbefaler dem 100%
Hos Centauro bilutleie legger vi spesiell vekt på kommentarene fra brukerne for at vi hele tiden skal få bedre valuta for pengene til vår bilutleietjeneste.
Det er mange plattformer for folk å sende inn en anmeldelse, Google og Trustpilot er de mest populære. Hos Centauro Rent bilutleie gjør vi en stor innsats for å svare daglig på hver eneste anmeldelse og kommentar vi mottar fra brukerne. Det er vår motivasjon for å bidra til å forbedre og gi en bedre kundeservice.
Skal du leie en bil i Italia og vil du vite mer om Centauro? Les noen av anmeldelsene og meningene fra Centauro bilutleie-brukere i Italia. (*)
Luis Linarez
Bil i perfekt stand, ren. De behandlet meg utmerket. Med transport fra flyplassen til kontoret ditt. Jeg anbefaler dem 100%
Marco Lepore
I ragazzi gentili e disponibili. Molto chiari e pratici. L auto in ottime condizioni e infine noleggio senza carta di credito con anticipo del solo carburante con garanzie assicurative molto rassicuranti. Sarò sempre vostro cliente. Grazie mille
Remi Norbeck
ANBEFALES! Den gule shuttlebussen var lett å se, henter og kun 5 min kjøring. Bra service og engelsktalende personell. Fin bilpark med rene og nyere biler. Vi fikk Mini Countryman med automat, helt topp. Bra priser også!
Piotr Bogdziński
Utleieselskapet holder til utenfor flyplassen og sørger for direkte skyttelbuss. Før ankomst fikk jeg all informasjon fra hvor bussen skulle hente oss (foran inngangen til avgangshall nummer 4). Ansatte veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg bestilte bilen gjennom nettsiden til Rentalcars hvor jeg kjøpte full forsikring, men den respekteres dessverre ikke av Centauro. Dette fikk jeg vite av en ansatt da jeg hentet bilen. Jeg hadde valget mellom å sperre et depositum på 1050 euro på kredittkortet mitt, men i tilfelle en ulykke eller skade på bilen dekker det ikke reparasjonene fullt ut. Det andre alternativet var å kjøpe forsikring tilbudt av Centauro, som koster 92 euro og dekker alle kostnader knyttet til å forårsake skade og ikke krever ekstra avgifter (jeg valgte dette alternativet). Det er et drivstoffdepot. Ved tilbakelevering av bilen med full tank tilbakeføres depositumet. Depositum returneres to dager etter tilbakelevering av bilen. Bilparken er ny og meget godt vedlikeholdt. Jeg bestilte en Opel Corsa og fikk en Hyundai Bayona, men det var ikke noe problem. Bilen er praktisk talt ny med 37.000 miles. kilometer. Interiøret er rent og velduftende. Forsikringsspørsmålet påvirker ikke min vurdering da det ikke er Centauros feil. Jeg anbefaler å bestille direkte via nettsiden for å unngå ekstra forsikringskostnader. Jeg anbefaler Centaur på det sterkeste. Hvis muligheten byr seg, vil jeg bruke tjenestene dine igjen.
svein ånen ånensen
Veldig bra utleiefirma ikke noe stress å levere bilen alt gikk smertefritt hadde fylt tanken til cirka det samme. En kjapp tur rundt bilen og tommel opp. Skader ikke at det koster rundt fem 6000 kr. for 11 dager
Drifa Freyju-Armannsdottir
Everything worked perfectly, very easy access and a fast ride back to the airport. Super friendly staff, a good car and a good price.
voloshechka a
I had a great experience with Centauro!! Staff were extremely helpful and nice, fee for the young driver was not crazy, and everything was transparent and clear, full coverage is possible, which I advise. The car was new, well maintained. Overall I'm super glad, best car rent experience I had so far, recommend!!
Brian David
I took a chance here and rented a Centauro car on the recommendation of a Redditor. I was very pleased, everything is included in one price and there were no surprises. I was given an excellent car, friendly service and no issues arose whatsoever. If you are wondering, this is a great car rental company and I would rent again without hesitation.
ae
Εύκολα και γρήγορα!
Arek Szalinski
Veldig fornøyd med kundeservice og bil. Anbefales! 🙂
Juan
Excelente el servicio de Centauro en Torino. Muy rápido el trámite de entrega del auto, sin ninguna sorpresa ni costo adicional y muy práctico que descuenten el costo del combustible por si uno no pudo cargar antes de entregarlo. El personal 10 puntos, muy amables y muy serviciales con el cliente.
sergio cramarossa
Ottimo, veloci e precisi
Carolina Font
Muy buen servio de Mery.
Jaime Pérez bordas
Gracias a los chicos de la oficina de Nápoles.muy amable y correctos en su trabajo de 10.
*Centauro kan ikke garantere at alle meninger og anmeldelser som samles inn på tredjepartsplattformer alltid tilsvarer kunder som har brukt våre tjenester.